Hvor i all verden finner jeg de snille muslimer???




Hvor i all verden finner jeg de snille muslimer???
I mine øyne er Islam en org. Som vil ødelegge verden med sin ideologi.
Det har i det siste skrevet om de snille «muslimer» hvem er de? Mange partier har muslimske menn og kvinner i styre og stell, hvorfor presser de ikke på at muslimske land må ta et ansvar? Men oppfordrer Europeiske land til å ta ansvar. Hvor er de snille som  går i gaten og demonstrerer mot de muslimske stater i Midtøsten som ikke tar imot flykninger men sender penger til bygging av moskeer i Norden?  Er de snille de som inviterer andre muslimer til Norden? Er det de snille som demonstrerer mot politiet/myndighetene når de ikke får det som de vil?

Hvorfor har ikke jeg sett de snille demonstrere mot at ikke muslimske land henter  båtlaster av flykninger til sitt nærmiljø? Er de snille de som vil kjøpe dyr privat for å drive halal slakt hjemme? Eller de imamer som sier at det er helt ok å leve på trygd av kristnes penger? Så for egen rekning så ser jeg ikke noen snille.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Flekkefjord en småby med "Vilje til vekst" (bilder vil bli lagt til)

Lundevannet - Sirdalsvannet