Korrupsjon i Flekkefjord kommunen med hjelp av "Avisen Agder"?




På tide å kalle en spade for en spade etter de siste innlegg her på denne side (Nei til kultursenter)  som mange skyr som pesten. 
I sin tid da Thor Helle startet med underskrift kampanjen fikk han ca.2000 underskrifter og alle underskrifter ble så kontrolert av adm. på rådhuset. Da han leverte inn listen til Rådmann Hermansen (nå K.dal Sparebank) ble/eller så dukket Einar Hi
rsch opp og ga klar bedskjed til Helle at han fikk trekke listen tilbake eller å avslutte arbeide som han utførte for han. Dette ble fortalt til flere der i blant Kristen Munksgaard som hadde det veldig moro sammen med noen fra Høgre. Selv hadde jeg en kort samtale ned Munksgaard hvor på han blåste det bort med at det var en sak mellom Helle og Hirsch. Den videre saksgangen i underskriftskampanjen skal ikke jeg utale meg om ,men listene skal ligge på rådhuset er det blitt meg fortalt.


Hvem som sto bak listen har noen anntydet at det ikke er en seriøs person som sto for, men jeg vil minne om at det er velgere som skrev under og velger som stoppet den.... Legger ved hele innlegget...

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Flekkefjord en småby med "Vilje til vekst" (bilder vil bli lagt til)

Lundevannet - Sirdalsvannet