Når sykdommen tar matlysten..

Når sykdommen (kreften) tar matlysten så er en inni i en ond sirkel.Men jeg personlig har funnet ut enmåte å rette det opp på en posetiv måte.


Har funnet ut at det er luktesansen som spiller meg et puss, for  når et brød lukter gammel sildolje, ost lukter sur melk, men jeg har lært meg at det ikke stemmer for da hadde ikke kona spist det. Så det blir mye småspising for sulten er jeg alltid. Derfor lager jeg meg små retter alt fra egg, fisk, kjylling, kjøtt osv.

                                                                           
Fiskekaker er en enkel rett.
 Derfor har vi små forpakninger av ymse mat i frysen som er lett å ta ut og få noen minutter i micro ovnen. En annen rett som er på topp er kaker i alle fasonger som går ned på høykant.



Fiske karteng uten makaroni .



Sild,løk,og potet med smør.



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Flekkefjord en småby med "Vilje til vekst" (bilder vil bli lagt til)

Lundevannet - Sirdalsvannet