Kreft, smak, lukt noe dritt av og til....

Må bare dele en ting som ikke er så bra med kreft og medisiner. Morgen skiven som jeg må ha har en tedens til å lukte aldeles forferdelig, første gang jeg merket det måtte jed stikke hode inn i kjøleskapet som en blodhund for å finne grunnen . Men neida der var alt normalt. Så måtte jeg ta for meg ting for ting ingeting luktet helt til jeg fikk brøet i nasehøyde så kjente jeg en sur silloljelukt. Måtte få kona til å lukte på brøet men det var helt normalt. Dagen derpå var det ikke noe lukt i det. Slik er det med flere bakverk alt ifra fiskelukt, en eim av noe råttent av umse slag. Men er glad for at etter en eller to dager er det borte så nå lukter jeg på alle ting og ta det som ganen liker den dagen.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Flekkefjord en småby med "Vilje til vekst" (bilder vil bli lagt til)

Lundevannet - Sirdalsvannet