Ønske om en Donald Trump tsunami.

Ønske om en Donald Trump tsunami.

Hvem har ikke sittet og klødd seg i hode etter det siste valget i USA da Trump feide Clinton av banen? Selv ble jeg ikke overgitt for noe må skje snart. Men hva spør mange seg selv. Vil prøve å få frem på min beskjedne måte og som den enkle personen jeg er. Vil vri problemet til Norge og Europa fordi jeg ser de samme problemer her. Ukontrollert innvandring som tærer på landene i Europa økonomisk og sosialt. Arbeidsplasser blir overtatt av arbeidere som jobber for en slikk og ingenting og dermed står den etniske befolkningen på bar bakke og må leve på en sosialtrygd. Trump sier NATO må ta mere ansvar økonomisk der er mange enig med han.  Men når NATO sjefen heter Jens Stoltenberg og tidligere Norges statsminister som bygget ned forsvaret av Norge nå plutselig mener det samme som Trump viser det bare en ting, respekt for Trump.  Statsminister Erna Solberg har enda ikke tatt inn over seg  (gjeller alle parti lederne i Stortinget) at det murrer i befolkningen i aldersgruppen 16 år og oppover Så jeg håper vi får en Donald Trump tsunami til neste valg. 

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Flekkefjord en småby med "Vilje til vekst" (bilder vil bli lagt til)

Lundevannet - Sirdalsvannet