Treningssenter uten svette og fis og det som verre er.

Vil på denne side gi noen tips på alternativ trening uten å gå på et senter og bruke masse penger. Det som jeg gjør, gjør jeg fordi jeg hater treningssenter og se på svette kropper og lukter som er verre enn fjøslukt. Det begynte et par år etter at jeg ødela kroppen etter en arbeidsulykke med det å skulle trene og trene på sentere, ut og inn på de forskjellige sykehus. Ble lei som bare fanden for det fungerte ikke og ingen fremgang. Gikk i samtale med en lege og han er en av de som forsto problemet. Han lærte meg å si #NEI#. Tren på en måte som du like eller like å gjøre men bruk tid og kast klokken.  Så nå trener jeg på forskjellige måter som jeg vil legge ut bilder på med kommentar..

02.06.15.
Nå tar den form etter en lang økt.
Bruker gammle beslag fra en hestevogn, alt skal brukes.
flere bilder kommer når den er ferdig.


05.05.15.
Tanken var å levere hengeren til opphugging men kom på andre tanker. Hvorfor ikke ta å fikse litt på den. Nye lager, muttere, skruer. Det har tatt sin tid men det er det som jeg har mest av. Skal en regne arbeidstimer så svarer det seg ikke, men det blir veldig billig i forhold til å gå på et treningssenter. Til nå har det kostet i nye deler 990 kr.
Så skal den gamle tilhengeren som er over 30 år få nye bolter lager, felger og dekk. Det skal også gjøres som en trening bøy og tøy. Det vil nok gå sommeren med . 



23.03.15.
Nå i disse dager skal jeg sette opp en liten vegg i garasjen som normalt vil ta 2 dager men jeg skal være fornøyd hvis jeg klarer det på 14 dager. kommer med flere bilder. fin trim og trening.

Foto


11.02.15.

Nå fremmover i vinter/vår så hjelper jeg en med å rydde etter stormen i min fart. Det er viktig at ingen skal være avhengig av deg, kun du som kjenner når tiden er moden for en kvil 
Foto

Det blir ikke mange vedpinnene etter en økt men treningen har en fått. Når en skal kvile seg og sette seg ned et øyeblikk eller to er det viktig at en har et underlag som beskytter hermoridene, selv har jeg med meg et ullunderlag.
Foto

Ovns deler pusses og slipes til for å bruke som  pynt, samtidig som en får trene armer og rygg.


Foto
Med god hjelp fra naboer..
Når en må trene styrke og smidighet og ikke liker trenings sentere som lukter svette og fis og det som verre er så kan en bruke fantasien selv, selv om det går sent med arbeidet..




Sliter en med dårlig rygg,knær eller armer så finnes det en lettvint måte å trene på uten senter.
En sekketralle og et grafsjebrett så blir det å flytte singel,sand,jord som en lek.

fyll brettet med ønsket masse
trill det til ønsket plass. Du får nå en fin trening av alle ledd og muskler




Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Flekkefjord en småby med "Vilje til vekst" (bilder vil bli lagt til)

Lundevannet - Sirdalsvannet