Sex i blåbærlyngen, ble en blåveis


                  Ikke et påske dypp..

Det var i de harde 60 åra jeg overhørte en samtale av bygdas "Gutta boys" om hvor de hadde hatt et pul henne og omstendigheten rundt det. Skal si latteren jallet i garasjen. Den beste historien kom fra en av de som likte flasken og en røyk i ny og ne. Det hadde seg slik at han hadde et godt øye til "ei" på en gård utafor bygdo, men det var ikke bare bare å få møte henne og få henne for seg selv. Men det går seg til for "snille gutter" ,som han utrykte det. Fikk et ord med henne på Samvirkelaget i bygdo mellom bakverk og hermetikken og vi ble enige om et møte på heia under påskudd å se på bær sesongen. Skal si det ble noen dager med rørelser i buksa, fortalte han. (latter)  Turen innover i heiene var lett og fint men bær fikk være bær. Det øyeblikket jeg fikk øye på henne begynte spetaklet i buksa og si ifra at i dag måtte det bli noe på han, for hun hadde nok en baktanke selv ellers hadde hun ikke gått med på møteplassen. Eg såg med en gang fortalte han at sklio var klar for det gikk ikke mange sek.før vi lå i blåbær lauet og hadde oss til , og det gikk så vilt for seg, hun var som en villhest under meg, måtte nesten bite meg fast. Da akten hadde holdt på en stund og toppen var nådd for meg skreik hu og slo meg som en om jeg var en ulydig hond. Hvis noen hørte skrikene så måtte de tro at det var reven som tok en hare inni steinrøyso.. Tårene trillet på henne mens hun for bortover blåbærlauet og jeg etter med buksa som en sekk rundt meg, da oppfattet jeg hva som var virklig gale ,Maur over det hele i hode .rygg og stakan full. i bekken satt vi bare og så på hverandre med maurbitt over det hele.Til slutt tok vi et normalt avskjed pul med øynene på vakt for de små kristlige... Resten kjenner dere til gutter det var jo derfor jeg kom med den jækla blåveisen som jeg fikk av faren da hun ble drektig som dere vet. Så pass dere for maur gutter , det er en satans  kløe etterpå . (latter)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Flekkefjord en småby med "Vilje til vekst" (bilder vil bli lagt til)

Lundevannet - Sirdalsvannet