En frekkis nattetid... :) ...




En engstelig kvinne oppsøker legen og forklarer problemet sitt: Doktor, jeg skal gifte meg nå til helgen, og min forlovede tror at jeg fortsatt er jomfru. Er det noe du kan gjøre for å hjelpe meg?
Det er ingenting jeg kan gjøre medisinsk, sier legen. -Men jeg vet om et smart triks. På bryllupsnatten, når dere skal gå til sengs, tar du en strikk og trekker den opp rundt låret.
Når din mann stikker den inn, smeller du med strikken og forteller han at det var lyden av jomfruhinnen som brast.
Kvinner er overveldet  over ideen og er overbevist om at mannen vil gå fem på. De har et nydelig bryllup, og trekker seg tilbake til brudesviten på hotellet. Hun går ut på badet og forbereder seg for natten og avslutter med å trekke strikken opp rundt låret før hun klatrer opp i sengen til mannen.
Naturen går sin gang, ektemannen stikker den inn og hun smeller med strikken.
Hva i huleste var det? utbryter mannen.-Ingenting kjære, det var bare lyden av jomfruhinnen som brast.
Vel, får den til å briste igjen! Den har låst seg rundt balla mine!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Flekkefjord en småby med "Vilje til vekst" (bilder vil bli lagt til)

Lundevannet - Sirdalsvannet