Flekkefjords Kommune Kultur - Ukultur


Leser innlegget har ikke kommet med enda, kansje seinare????????

Flekkefjords Kultur - Ukultur.
Svar til innlegg i "Agder" fredag 12. oktober2012. Formanskapet i Flekkefjord aviser korrupsjonsanklager.....
Det er med undring jeg leser om anklagen i Agder, de hopper glatt over det at listene ble trukket samme dag de ble innlevert og tatt frem seinere og behandlet.Kunne da saken fått en helt annen utfall? Så på det punktet står jeg fast på. Skal kommentere noen utsagn som har kommet frem eller det som ikke kom frem. Den første som jeg fikk et hint fra var fra Hobbesland som kom med et smil og sa at nå ville vel Hirsch ha noe tilbake for de 10 000 som han ga i støtte til Frp sin valgkamp.
Tidligere rådman Herrmansen kaller det oppspinn og det for han stå for selv, for han kan ikke annet, men han kunne fortalt om A -Energi og boligbeskatningen,..Hirsch sier han ikke kan si opp noen som ikke har hvert ansatt hos han, men det treng
s ikke noe annsettelse forhold for å utføre arbeid på Svega eller andre steder.Og det å få stoppe ting som en ikke liker og true med rettsak og skrive forbud viser hvor den røde tråden går--- ti eller så blir du straffeforfølgt .Agder hopper lett over etter min mening når de ikke tar det direkte opp med Ordføreren som var på den tiden og Munksgaard som ikke utaler seg. Så det som skjedde de første 14 dager etter at listene ble innlevert står jeg ved, med eller uten en rettsak. De vedtak som ble tatt etter at listene ble tatt fram igjen har jeg ikke noen formening om. Kunne Flekkefjord hatt et mindre kultursenter /bibliotek/kino hvis ikke det hadde hvert en privat innblanding på Rådhuset? Jeg tenker mitt....

Dette blir sent som leserinnlegg til avise "Agder"



Kan nevne til slutt at Flekkefjord Kommune skal spare 17,3 mil...

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Flekkefjord en småby med "Vilje til vekst" (bilder vil bli lagt til)

Lundevannet - Sirdalsvannet