Rasist... mange med meg , står ikke alene


Rasist mange med meg.

For jeg er imot at id. løse skal få fritt leide
og at de som får avslag på asylsøknaden ikke må holdes i skjul av andre uten konsekvenser.
Når de har fått avslag så skal de i lukket rom for ikke de skal lure seg unna.
Viser det seg at de har lurt seg til opphold på lygn og usannheter skal oppholdet inndras.
Liker ikke at kvinner skal dekke seg til og gjemme seg bak tøy.
Barnebruder
At noen sier at vi er ureine hunder..



Når noen  sier de ikke liker korset i flagget vårt for det er frastøtene, da blir jeg sur.
Det er mange ting som jeg kan nevne men bare en ting til slutt :
de som har fått barn etter at de har fått avslag på asylsøknaden både 1 og 2 ganger vil jeg si er kyniske når de skyver barna foran seg for å få viljen sin igjennom. Når vi snakker om disse ting er det kun de som har en jobb som kan vise til nevnte ting som sier jeg er en rasist og det skal jeg stå over...
På toppen av det hele vil Barth Eide sette munnkurv på meg og likesinnede, men det får han bare prøve seg på. Han vil gå inn i historien som en landsviker og en som går terrorister sitt ærent...


Når # Nye SOS RASISME # Kan få lov og kalle folk #RASISTER" når de taler mot de ting som er nevnt ovenfor så må jeg også være rasist som står på den samme side de som tale. Når myndighetene gir støtte til en org. som Roper "Rasist" til dem som er imot som nevnt ovenfor så er de liga galne som Nye SOS RASISME de er for drap, pisking, vold, osv.
Så dem som kan dokumentere hvem som går inn for at de skal få den støtter de får kan legge inn svar på siden eller i innboks...









Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Flekkefjord en småby med "Vilje til vekst" (bilder vil bli lagt til)

Lundevannet - Sirdalsvannet