Heidi Olderøienom: 60 åras gleder ,frem til dagens forfall.



Et fint innlegg som jeg kom over som forteller litt om oppfatningen av innvandrings politikken::::
Tenker noen tanker fra de glade 60-årene hvor da mine foreldre var nyetablerte med en voksende ungeflokk, og jeg selv ble født midt i 60-årene. Mange i foreldregenerasjonen vokste opp med hippitiden hvor mange levde i pakt med naturen, røykte gress og omtrent null vold,null voldtekter og bortimot null drap. Vi som unger vokste opp ubekymret og sjelden vi så et menneske som var av en annen rase enn oss selv eller neger som vi hadde lov å si den gangen. Mørkhudet menneske var neger den gangen, og ingen kalte oss rasister av den grunn. Men en drøm som sitter spikret i hodet mitt da jeg var omtrent 8 år. Jeg drømte om at det ble en skikkelig krig mellom oss hvite og de såkalte negrene som vi kalte de den gangen.

Så vokste jeg om mine søsken opp, og ting forverret seg etterhvert som årene gikk. Det ble mange innvandrere som kom inn i landet, mange asylsøkere og jeg har sett og hørt selv med egne øyne og ører hvilken forskjellsbehandling som foregår her i vårt lille land. Innvandrere gjør krav på mange ting som vi nordmenn ikke har mulighet til å gjøre krav på eller mulighet for å søke på fordi vi er nordmenn. De fleste innvandrerne har ikke jobb, og grunnen er at de lever da godt på våre velferdspenger som staten gir de. Dette finnes det grunnlag for å si!

Mange drap, voldtekter og annen kriminalitet begås av ikkevestlige, noe som er bevist og har også grunnlag for å si. Hva skjer med vårt lille land dersom ting ikke forandrer seg? Regjering med skylapper foran øynene og lar dette skje med landet vårt. Asylsøkere og innvandring med deretter familiegjenforening, det er mange etterhvert som har kommet og fortsatt kommer på det viset. Og får søknaden innvilget. Det finnes store bydeler rundt omkring i vårt lille land hvor det nesten ikke er igjen en etnisk norsk. Skoler inndrar julefeiringen for å ta hensyn til muslimene, barnehager har kuttet ut mat med svin for å ta hensyn til muslimene og deres tro og religion. Har fått endel inside info som regelrett er skremmende, og jeg er bekymret for fremtiden til mine barnebarn.

Oslo er blitt en skremmende by og når politikerne her til lands sier at Oslo er en trygg by lurer jeg virkelig på hvor de har sine øyne og ører hen når til og med andre politikere fra andre land advarer sine landsmenn mot Oslo og den utryggheten som er i Oslo.  ...  av 
Heidi Olderøien

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Flekkefjord en småby med "Vilje til vekst" (bilder vil bli lagt til)

Lundevannet - Sirdalsvannet